Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalniścieków oraz kanalizacji sanitarnej etap VB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767191
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Pocztowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Wojcieszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-550
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 75 75 12 230
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wojcieszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawojcieszow.bipgmina.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033613
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:Ogłoszenie o zamówieniu
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00020200/03
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówieniaPrzed zmianą: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej oczyszczalni ścieków komunalnych oprzepustowości Qdśr = 800 m3/d wraz z niezbędną infrastrukturą oraz budynkiem techniczno-socjalnym wraz z instalacją wentylacji mechanicznej, budową przepompowni głównej,zagospodarowaniem terenu, budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Wojcieszów, etap VB, rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojcieszów. Oczyszczalnia ścieków zastąpi dotychczas funkcjonującą na terenie Wojcieszowa oczyszczalnię ścieków. Będzie ona pracować w technologii złoża zanurzonego, napowietrzanego, wspomaganego osadem czynnym i obsługiwać będzie wszystkich odbiorców z terenu Gminy Wojcieszów. 2. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 oraz załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej oczyszczalni ścieków komunalny choprzepustowości Qdśr = 800 m3/d wraz z niezbędną infrastrukturą oraz budynkiem techniczno-socjalnym wraz z instalacją wentylacji mechanicznej, budową przepompowni głównej,zagospodarowaniem terenu, budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami wmiejscowości Wojcieszów, etap VB, rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojcieszów. Oczyszczalnia ścieków zastąpi dotychczas funkcjonującą na terenie Wojcieszowa oczyszczalnię ścieków. Będzie ona pracować w technologii złoża zanurzonego, napowietrzanego, wspomaganego osadem czynnym i obsługiwać będzie wszystkich odbiorców z terenu Gminy Wojcieszów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 oraz załącznik nr 9 do SWZ. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie instalacji fotowoltaicznej, która została opisana w Załączniku nr 10 do SWZ - KOREKTA Przedmiar –Oczyszczalnia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą: 2021-04-23 10:00
Po zmianie: 2021-04-26 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert
Przed zmianą: 1. Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na platformie zakupowejhttps://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonegopostępowania do dnia 23.04.2021 r. do godziny 10.00.
Po zmianie: 1. Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na platformie zakupowejhttps://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonegopostępowania do dnia 26.04.2021 r. do godziny 10.00.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą: 2021-04-23 10:30
Po zmianie: 2021-04-26 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą: 2021-05-22
Po zmianie: 2021-05-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej etap VB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767191
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Pocztowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Wojcieszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-550
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 75 75 12 230
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wojcieszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawojcieszow.bipgmina.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031447
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-13 SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00020200/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą: 2021-04-16 10:00
Po zmianie: 2021-04-23 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert
Przed zmianą: 1. Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 16.04.2021 r. do godziny 10.00.
Po zmianie: 1. Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 23.04.2021 r. do godziny 10.00.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą: 2021-04-16 10:30
Po zmianie: 2021-04-23 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą: 2021-05-15
Po zmianie: 2021-05-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej etap VB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767191
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Pocztowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Wojcieszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-550
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.7.) Numer telefonu: 75 75 12 230
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wojcieszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawojcieszow.bipgmina.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024318
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia: Ogłoszenie o zamówieniu
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00020200/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą: 2021-04-06 10:00
Po zmianie: 2021-04-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert
Przed zmianą: 1. Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 06.04.2021 r. do godziny 10.00.
Po zmianie: 1. Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 16.04.2021 r. do godziny 10.00.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-04-06 10:30
Po zmianie:
2021-04-16 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą
Przed zmianą:
2021-05-05
Po zmianie:
2021-05-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalni
ścieków oraz kanalizacji sanitarnej etap VB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 12 230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wojcieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawojcieszow.bipgmina.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalni
ścieków oraz kanalizacji sanitarnej etap VB
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fba44820-882f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020200/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-19 12:12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020200/01 z dnia 2021-03-19
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014849/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalni
ścieków oraz kanalizacji sanitarnej - etap VB
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany w ramach Osi Priorytetowej nr 4 „Środowisko i zasoby” Działania nr 4.2
„Gospodarka wodno-ściekowa” Poddziałania nr 4.2.3 „Gospodarka wodno-ściekowa ZIT AJ”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:
https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy
https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/ - zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”. Korzystanie z
Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne. 2. W Postępowaniu komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu Platformy. Datą złożenia dokumentu, oświadczenia
lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym oferty, wyjaśnień,
wezwania, uzupełnienia, etc.) jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
System powiadamia Wykonawcę, na adres e-mail podany przez Wykonawcę przy zakładaniu konta na
Platformie, o korespondencji wysłanej przez Zamawiającego do Wykonawcy. 4. W celu podpisania
oferty, oświadczeń i dokumentów Wykonawca musi pobrać pliki z miejsca „Dokumentacja
zamówienia”, podpisać je poza Platformą, a następnie załączyć podpisane pliki do oferty. 5. Ofertę,
podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa składa się pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6. Ogólne zasady korzystania z Platformy 1)
Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/ lub 2) poprzez stronę https://oneplace.marketplanet.pl a następnie
wybranie opcji „Przystąp do postępowania”. 3) Wykonawca nie posiadający konta zakłada konto
wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”. 4) Rejestracja
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020200/01 z dnia 2021-03-19
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Wykonawcy na Platformie trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w
Postępowaniu. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informację o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się
pod numerem telefonu podanym w tym potwierdzeniu. UWAGA: Wykonawca może przesłać wniosek o
wyjaśnienie treści SWZ korzystając ze „Strefy publicznej” Platformy nie rejestrując konta. Rejestracja
konta jest niezbędna w celu złożenia oferty, oświadczeń i dokumentów w postępowaniu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”) (Dz.
U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz
Miasta Wojcieszów. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email:
iod@wojcieszow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 2) Administrator wyznaczył
inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email:
iod@wojcieszow.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem
danych; 3) zgodnie z treścią art. 6 ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w
celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym
zamówieniem; 4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane
osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na
podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli
wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień
publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7)
posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym
administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego; b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16
RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą – Prawo zamówień publicznych; c) ograniczenia przetwarzania danych
osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu
prawo do:a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych; 9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych.
Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w
postępowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020200/01 z dnia 2021-03-19
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PU.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 11439388,75 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej oczyszczalni ścieków komunalnycho
przepustowości Qdśr = 800 m3/d wraz z niezbędną infrastrukturą oraz budynkiem technicznosocjalnym
wraz z instalacją wentylacji mechanicznej, budową przepompowni głównej,
zagospodarowaniem terenu, budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w
miejscowości Wojcieszów, etap VB, rozbudowa i przebudowa istniejącej sieci kanalizacji
sanitarnej w miejscowości Wojcieszów. Oczyszczalnia ścieków zastąpi dotychczas
funkcjonującą na terenie Wojcieszowa oczyszczalnię ścieków. Będzie ona pracować w
technologii złoża zanurzonego, napowietrzanego, wspomaganego osadem czynnym i
obsługiwać będzie wszystkich odbiorców z terenu Gminy Wojcieszów.2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 oraz
załącznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych
lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020200/01 z dnia 2021-03-19
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez Wykonawcę
(spośród ofert podlegających ocenie) zostanie wyliczone na podstawie sumy uzyskanych punktów w
kryteriach opisanych powyżej zgodnie z wzorem: S = C + G S - łączna liczba punktów (suma)
przyznanych Wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów, C - łączna liczba punktów przyznanych
Wykonawcy w kryterium „Cena brutto realizacji zamówienia”, G - łączna liczba punktów przyznanych
Wykonawcy w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:a) w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:- co najmniej jedno zamówienie
polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości
minimum Qdśr = 800 m3/d,- co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie lub
rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości
minimum 4 000 m wraz z przyłączami.Zamawiający dopuszcza wykazanie spełnienia przez
Wykonawcę ww. warunku udziału w postępowaniu wykonanego w ramach jednego kontraktu.b)
Skieruje do realizacji zamówienia osobę, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020200/01 z dnia 2021-03-19
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz posiadającą co najmniej 5 letnie
doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy oraz doświadczenie w pełnieniu
funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na budowie lub
przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości
minimum 4 000 m wraz z przyłączami. c) Skieruje do realizacji zamówienia osobę, która pełnić
będzie funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych. UWAGA: w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia określone w ustawie z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz
uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub
odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.
12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z
2020 r. poz. 220), Zamawiający nie wymaga wskazania różnych osób w odniesieniu do różnych
specjalności. Przykładowo w przypadku gdy osoba wskazana przez Wykonawcę dysponuje
uprawnieniami w dwóch specjalnościach Wykonawca może wskazać w Wykazie osób tę samą
osobę w przypadku obu specjalności. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia - warunki, o którym mowa w rozdz. III ust. 1 pkt 4 SWZ zostaną
spełnione jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią je łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, stanowiące potwierdzenie
braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy
złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Przed udzieleniem zamówienia publicznego Zamawiający zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy wezwie
Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż
5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowe środki
dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:- Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1
pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -
załącznik nr 4 do SWZ;Oświadczenie należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: - aktualne
na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w
postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Przed udzieleniem zamówienia publicznego Zamawiający zgodnie
z art. 274 ust.1 ustawy wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:- wykaz osób
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020200/01 z dnia 2021-03-19
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego wraz z informacjami
na temat ich uprawnień i doświadczenia, o których mowa w rozdziale III ust. 1 pkt b) i c) oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy złożyć w formie elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Wzór Wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.- wykaz robót
budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
odpowiednie dokumenty - Wzór Wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SWZ.Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
- Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty,
oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych
czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie
kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej przez notariusza. - zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (jeżeli
Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach
technicznych lub zawodowych podmiotów trzecich). Wzór zobowiązania podmiotu
udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 110 000,00 zł. 2.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy). 3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub
kilku następujących formach: 1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu
wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Wojcieszów, Powiatowy Bank Spółdzielczy
w Złotoryi O/Świerzawa Nr konta: 08 8658 1019 0000 1964 2000 0050 z podaniem tytułu:
Wadium - nr referencyjny PU.271.2.2021 „Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w
Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej etap VB”.5.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–
4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci
elektronicznej. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020200/01 z dnia 2021-03-19
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
ppkt 2–4, musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Wojcieszów. 7. Wadium wnoszone w formie
gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, powinno być nieodwołalne i musi
gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty
wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych
zastrzeżeń i warunków.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani
są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale
IV ust. 2.1 i 2.2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak
podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został wyszczególniony w § 16
projektu umowy (załącznika nr 7 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na
platformie zakupowej https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/, w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej
prowadzonego postępowania do dnia 06.04.2021 r. do godziny 10.00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-06 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020200/01 z dnia 2021-03-19
2021-03-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wojcieszów