Informacje dla osób głuchych i głuchoniemych.
Informuje się, że zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1824) osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z usług tłumacza migowego przy załatwianiu spraw w Urzędzie Miasta Wojcieszów winna ten fakt zgłosić w sekretariacie Urzędu Miasta Wojcieszów w terminie co najmniej na trzy dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenia można dokonać w następujący sposób:
- osobiście/telefonicznie, za pośrednictwem osoby trzeciej, w sekretariacie Urzędu Miasta Wojcieszów (poj. nr 12)/pod numerem 756 666 511
- pocztą elektroniczną, na adres miasto@wojcieszow.pl
- listowanie, na adres: Urząd Miasta ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów;
- przez ePUAP: 40o75vabou
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Wojcieszów