Przetargi

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego o udzielnie zamówienia publicznego na rzecz projektu pn. „Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej - etap VB” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 4 - 4 Środowisko i zasoby, Działanie: 2 - 4.2 Gospodarka wodno-ściekowa, Poddział


Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego o udzielnie zamówienia publicznego na rzecz projektu  pn. „Zakończenie budowy kanalizacji ściekowej w Wojcieszowie poprzez budowę oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej - etap VB” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 4 - 4 Środowisko i zasoby, Działanie: 2 - 4.2 Gospodarka wodno-ściekowa, Poddziałanie: 3 - 4.2.3 Gospodarka wodno-ściekowa - ZIT AJ.

 

W tym:

- jeden przetarg na roboty budowlane: budowę nowej oczyszczalni ścieków komunalnych oraz rozbudowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojcieszów – szacowana wartość zamówienia brutto 12.519.118,31 zł

- drugi przetarg na usługę  inspektorów nadzoru do wyżej wymienionego zadania

 

 

 

w tym:

a)      Przedstawienie Burmistrzowi propozycji trybu udzielenia zamówienia w oparciu                       o dokumenty posiadane przez Zamawiającego.

b)      Opracowanie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zamawiającego zgodnie art. 134 Prawa zamówień publicznych włącznie z opracowaniem umowy.

c)      Opracowanie zarządzenia Burmistrza Gminy Wojcieszów w sprawie powołania Komisji Przetargowej.

d)     Przygotowanie obowiązujących dokumentów wynikających z prawa zamówień publicznych oraz kontrola nad ich zamieszczeniem na stronach internetowych (w tym                   w Biuletynie Zamówień Publicznych) i w miejscach publicznie dostępnych.

e)       Uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowej.

f)       Dokumentowanie postępowań zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień Publicznych.

g)       Dokonanie zmian SIWZ i/lub zmian w ogłoszeniu o zamówieniu, jeżeli zajdzie taka konieczność wraz z przekazaniem zmian oferentom i upublicznienie w sposób określony Prawem zamówień Publicznych.

h)      Prowadzenie korespondencji w zakresie odpowiedzi na zapytania oferentów składane w trakcie prowadzonego postępowania, sporządzenia pism wynikających z Prawa zamówień Publicznych oraz procedur odwoławczych.

i)         Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz badania złożonych ofert wraz z Komisją Przetargową.

j)         Wspólne z Komisją Przetargową przedstawienie Zamawiającemu propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia oferentów, odrzucenia ofert lub unieważnienia postępowania.

k)      Przekazanie oferentom zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

l)        Umieszczenia na stronie internetowej informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

m)    W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać i przeprowadzać kolejne procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, aż do podpisania umowy z wyłonionym w przetargu wykonawcą.

n)      Przygotowanie umowy z wykonawcą, sporządzanie protokołu z postępowania przetargowego, umieszczenie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz przekazania Zamawiającemu pełnej dokumentacji przetargowej.

  • o)      Ścisła współpraca z Koordynatorem projektu.

p)      Odpowiednie oznakowanie dokumentów zgodnie z wymogami programu operacyjnego oraz Rozporządzeniem prezesa rady ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

q)      reprezentowanie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą w przypadku wniesienia odwołania przez któregokolwiek z oferentów.

Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć:

do  dnia    05.02.2021 r.             do  godz.  09:00

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. programów unijnych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mateusz Bomok
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 stycznia 2021 11:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Bomok
Ilość wyświetleń: 1412
08 lutego 2021 14:22 (Mateusz Bomok) - Dodanie załącznika [informacja__o__wyborze__najkorzystniejszej__oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
20 stycznia 2021 12:02 (Mateusz Bomok) - Opublikowanie dokumentu.
20 stycznia 2021 11:59 (Mateusz Bomok) - Dodanie załącznika [formularz_ofertowy.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)