OGŁOSZENIE O V PRZETARGU PUBLICZNYM NA SPRZEDAŻ ZBĘDNEGO SKŁADNIKA RZECZOWEGO MAJĄTKU RUCHOMEGO W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W WOJCIESZOWIE
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg publiczny na sprzedaż używanego pojazdu marki:
- Opel Frontera- samochód terenowy
I. Nazwa i siedziba Organizatora przetargu:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wojcieszowie
ul. Robotnicza 2a, 59-550 Wojcieszów
Godziny urzędowania:
od poniedziałku do piątku, godz. 7:00-15:00
Tel.: 75 75 12 325
Fax: 75 75 12 284
NIP: 694-167-58-74; REGON: 021443540
II. Opis przedmiotu przetargu:
a) Samochód terenowy Opel Frontera o parametrach jak niżej:
- Nr rejestracyjny: DZL EJ86
- Marka, model: Opel Frontera 2.5 Diesel MR95
- Rok produkcji: 1998, data pierwszej rejestracji: 25.03.1998 r.
- Pojemność/moc silnika: 2499 cm³ / 85 kW (116 KM)
- Wskazanie drogomierza 220967 km
- Dopuszczalna masa całkowita: 2600 kg
- Rodzaj paliwa: olej napędowy
- Nr identyfikacyjny VIN: SED5KMWL4WV609276
- Rodzaj nadwozia: kombi (uniwersalne), 5 drzwiowe, 5 osobowe
- Rodzaj skrzyni biegów: manualna
- Rodzaj napędu: 4WD (4x4)
- Klimatyzacja
Cena wywoławcza przedmiotu przetargu wynosi: 1.000,00 zł ( jeden tysiąc złotych) brutto.
III. Miejsce i termin przeprowadzenia przetargu:
- Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie ZGKiM do dnia: 15.11.2017 r. do godz.: 10:00;
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.11.2017 r. w siedzibie ZGKiM o godz.: 10:30. Podczas otwarcia ofert będą podane m. in.: imię, nazwisko i adres lub nazwa (firma) i siedziba Oferenta oraz zaoferowana cena.
IV. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć przedmiot przetargu:
- Samochody można obejrzeć w dniach od 09.11.2017 r. do 14.11.2017 r. w godzinach 8:00-14:00 na terenie ZGKiM przy ul. Robotniczej 2a.
V. Wysokość wadium, forma oraz miejsce jego wniesienia:
- · warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium;
- · wadium należy wnieść wyłącznie w pieniądzu;
- wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert w kasie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej lub na rachunek bankowy ZGKiM w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Złotoryi, Oddział w Wojcieszowie nr konta 56 8658 1019 3900 1182 2000 0030 z dopiskiem ,,Wadium za samochód….”. Za termin wniesienia wadium uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Ze względu na opóźnienia przy realizacji operacji bankowych, zaleca się wpłacanie wadium, co najmniej 2 dni przed upływem terminu składania ofert;
- wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną wybrane lub zostaną odrzucone, zostanie zwrócone w terminie 7 dni, odpowiednio od dnia dokonania wyboru lub odrzucenia oferty;
- wysokość wadium: - 100,00 zł (słownie: sto złotych) brutto - samochód terenowy Opel Frontera;
- · wadium złożone przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet ceny;
- · wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy oferent, który wygrał przetarg uchyli się od zawarcia umowy sprzedaży.
VI. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta oraz sposób złożenia oferty:
- · Oferta złożona w przetargu powinna zawierać: imię i nazwisko, adres lub nazwę firmy i siedzibę Oferenta, nr PESEL, nr NIP lub REGON, telefon kontaktowy, przedmiot przetargu, oferowaną cenę i warunki jej zapłaty (warunki zapłaty zawiera wzór umowy), nr konta na które należy zwrócić wadium, oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z warunkami przetargu, przedmiotem sprzedaży oraz że akceptuje warunki bez zastrzeżeń.
Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium.
- · Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w miejscu i terminie określonym w pkt. III ogłoszenia. Koperta powinna być zaadresowana w następujący sposób:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Robotnicza 2a 59-550 Wojcieszów - Sekretariat
z dopiskiem:
,, V PRZETARG NA SAMOCHÓD TERENOWY OPEL FRONTERA”
nie otwierać przed 15.11.2017 r. godz. 10:30
VIII. Termin związania ofertą:
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 21 dni. Bieg terminu związania ofertą zaczyna się z upływem terminu składania ofert.
IX. Zastrzeżenie: Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyn.
X. Inne postanowienia:
- umowa sprzedaży zostanie zawarta w terminie do 7 dni od daty wyboru oferty;
- Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia w terminie wyznaczonym przez Organizatora, nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży;
- wydanie Nabywcy przedmiotu przetargu nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia;
- Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę na każdy samochód oddzielnie;
- Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za pojazdy objęte przedmiotem przetargu. Nie dopuszcza się rozłożenia płatności na raty;
- Komisja przetargowa odrzuca ofertę jeżeli: została złożona po wyznaczonym terminie i w niewłaściwym miejscu, lub przez oferenta, który nie wniósł wadium we wskazanym terminie, miejscu i formie, nie zawiera danych i dokumentów lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę. O odrzuceniu oferty komisja przetargowa zawiadamia niezwłocznie oferenta.
- W przypadku złożenia równorzędnych ofert o najwyższej wartości za dany pojazd, komisja przetargowa zorganizuje dodatkowy przetarg ustny w formie aukcji (licytacji) dla oferentów, którzy złożyli te oferty, z kwotą postąpienia nie niższą niż 50,00 zł. W trakcie licytacji oferenci nie mogą zaproponować ceny niższej od zaoferowanej w złożonych ofertach. Komisja zawiadomi oferentów, o których mowa o terminie i miejscu przeprowadzenia dodatkowego przetargu.
- Oferty cenowe poniżej ceny wywoławczej przetargu nie będą rozpatrywane.
XI. Załączniki:
Załączniki do przetargu:
znajdują się na stronie internetowej www.bip.wojcieszow.pl w zakładce przetargi
- 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1.
- 2. Wzór umowy – załącznik nr 2.
Kierownik ZGKiM
(-) Monika Sikorska