Przetargi

Utworzenie nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie Termin składania ofert 2017-07-03, godzina: 11:00

 


Ogłoszenie nr 533374-N-2017 z dnia 2017-06-14 r.

 

Gmina Wojcieszów: Utworzenie nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie

 


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

 

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

 

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

 

Tak

 


Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 7 Infrastruktura edukacyjna, Działanie: 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, Poddziałanie: 3 – 7.1.3 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT AJ

 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

 

Nie

 


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

 

Nie

 

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

 

Tak

 

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: W wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 30.000 euro, do prowadzenia w imieniu Zamawiającego zamówienia wyznaczony został Krzysztof Woźniak
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

 

Nie

 


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

 

Nie

 

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojcieszów, krajowy numer identyfikacyjny 39076719100000, ul. ul. Pocztowa  1 , 59550   Wojcieszów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 075 7512230, 7512373, , e-mail geodezja.budownictwo@wojcieszow.pl, , faks 757 512 280.
Adres strony internetowej (URL): www.wojcieszow.pl
Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

 

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

 

Tak
www.wojcieszow.pl

 


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

Tak
www.wojcieszow.pl

 


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

 

Nie

 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

 

Nie
adres

 

 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się w formie pisemnej (papierowej) za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Wojcieszów, ul. Pocztowa 1, 59-550 Wojcieszów

 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

 

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie
Numer referencyjny: PU.271.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

 

Nie

 


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

 

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa: 7 Infrastruktura edukacyjna, Działanie: 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną, Poddziałanie: 3 – 7.1.3 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT AJ Zamówienie zostało podzielone na 5 części: Część I – Dostawa sprzętu elektronicznego, audiowizualnego, oprogramowania oraz sprzętu AGD wraz z instalacją na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Zakres dostawy objęty częścią I zamówienia obejmuje załącznik nr 9 do SIWZ. 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Dostawa może być zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 7.00 do 15.00. 3) Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wojcieszowie, 59-550 Wojcieszów, ul. Żeromskiego 8, pok. Sekretariat Uczniowski. 4) Szczegółowe warunki realizacji dostawy reguluje umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Agata Firlej. 6) Wymagany okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte częścią I zamówienia: min. 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt objęty częścią I zamówienia był fabrycznie nowy, kompletnie złożony i wniesiony w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu. Część II – Dostawa mebli na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Zakres dostawy objęty częścią I zamówienia obejmuje załącznik nr 10 do SIWZ. 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Dostawa może być zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 7.00 do 15.00. 3) Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wojcieszowie, 59-550 Wojcieszów, ul. Żeromskiego 8, pok. Sekretariat Uczniowski. 4) Szczegółowe warunki realizacji dostawy reguluje umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Agata Firlej. 6) Wymagany okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte częścią II zamówienia: min. 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe oraz kompletnie złożone. Koszt złożenia mebli i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego winien być wliczony w cenę złożonej oferty. Część III – Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Zakres dostawy objęty częścią III zamówienia obejmuje załącznik nr 11 do SIWZ. 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Dostawa może być zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 7.00 do 15.00. 3) Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wojcieszowie, 59-550 Wojcieszów, ul. Żeromskiego 8, pok. Sekretariat Uczniowski. 4) Szczegółowe warunki realizacji dostawy reguluje umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Agata Firlej. 6) Wymagany okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte częścią III zamówienia: min. 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne i edukacyjne były fabrycznie nowe oraz zostały dostarczone i wniesione w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Część IV – Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Zakres dostawy objęty częścią V zamówienia obejmuje załącznik nr 13 do SIWZ. 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Dostawa może być zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 7.00 do 15.00. 3) Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wojcieszowie, 59-550 Wojcieszów, ul. Żeromskiego 8, pok. Sekretariat Uczniowski. 4) Szczegółowe warunki realizacji dostawy reguluje umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Agata Firlej. 6) Wymagany okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte częścią V zamówienia: min. 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz został dostarczony i wniesiony w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Część V – Wykonanie remontu pomieszczeń klasowych w Zespole Szkół w Wojcieszowie na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Szczegółowy zakres prac remontowych zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane prace remontowe wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, łącznie z udzieleniem gwarancji. Wykonawca jest uprawniony do złożenia oferty na każdą z części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części na które Wykonawca może złożyć ofertę.

II.5) Główny kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV:

 

Kod CPV

32322000-6

39130000-2

39162100-6

39162110-9

48190000-6

39700000-9

33100000-1

45233221-4

 



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

 


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 
  lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-08-11

II.9) Informacje dodatkowe:

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla każdej z części zamówienia. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla każdej z części zamówienia. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla części I, II, III, IV zamówienia. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału; Dla części V zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na malowaniu pomieszczeń wraz z częściową lub całkowitą wymianą instalacji elektrycznej o wartości zadania min. 20.000,00 zł brutto z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona; - dysponuje minimum: - 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

Informacje dodatkowe:

 

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

 

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

 

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 8 do SIWZ

 

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dotyczy wyłącznie części V zamówienia. 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

 

1) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 2) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału, 4) kosztorys ofertowy.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

 

Nie
Informacja na temat wadium

 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

 

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

 

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

 

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

 

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

 

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

 


Czas trwania:


Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

 

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

termin dostawy

40,00

 


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

 

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

 

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

 


Informacje dodatkowe:

 

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania objętej częścią I, II, III, IV zamówienia w przypadku: 2.1. Wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zamawianego sprzętu, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i innych artykułów objętych przedmiotem zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę sprzętu, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i innych artykułów objętych przedmiotem zamówienia na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany przez Zamawiającego. Zmiana asortymentu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania dostawy, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy. 2.2. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzone w umowie, Wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w terminie 7 dni od wystąpienia tych okoliczności poinformować pisemnie Zamawiającego. 2.3. Wskazane w pkt 2.1. możliwości zmiany umowy nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia przez Zamawiającego takiej zgody. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania objętej częścią V zamówienia w przypadku: 3.1. Terminu zakończenia robót budowlanych, gdy: 3.1.1. Wystąpi konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń uprawnionych organów nadzoru, np. nadzoru budowlanego, 3.1.2. Wystąpi konieczność wykonania dodatkowych badań i ekspertyz. 3.2. Wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych objętych odrębną umową lub robót zamiennych. 3.3. Nastąpi zmiana zakresu rzeczowego robót budowlanych nie powodujących zmiany wysokości wynagrodzenia, a niezbędnych do uzyskania pożądanego przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

 

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Dostawa sprzętu elektronicznego, audiowizualnego, oprogramowania oraz sprzętu AGD wraz z instalacją na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie.

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu elektronicznego, audiowizualnego, oprogramowania oraz sprzętu AGD wraz z instalacją na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Zakres dostawy objęty częścią I zamówienia obejmuje załącznik nr 9 do SIWZ. 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Dostawa może być zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 7.00 do 15.00. 3) Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wojcieszowie, 59-550 Wojcieszów, ul. Żeromskiego 8, pok. Sekretariat Uczniowski. 4) Szczegółowe warunki realizacji dostawy reguluje umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Agata Firlej. 6) Wymagany okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte częścią I zamówienia: min. 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt objęty częścią I zamówienia był fabrycznie nowy, kompletnie złożony i wniesiony w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213000-5, 39700000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin dostawy

40,00

 


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

2

Nazwa:

Dostawa mebli na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie.

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mebli na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Zakres dostawy objęty częścią I zamówienia obejmuje załącznik nr 10 do SIWZ. 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Dostawa może być zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 7.00 do 15.00. 3) Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wojcieszowie, 59-550 Wojcieszów, ul. Żeromskiego 8, pok. Sekretariat Uczniowski. 4) Szczegółowe warunki realizacji dostawy reguluje umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Agata Firlej. 6) Wymagany okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte częścią II zamówienia: min. 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe oraz kompletnie złożone. Koszt złożenia mebli i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego winien być wliczony w cenę złożonej oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin dostawy

40,00

 


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

3

Nazwa:

Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie.

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Zakres dostawy objęty częścią III zamówienia obejmuje załącznik nr 11 do SIWZ. 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Dostawa może być zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 7.00 do 15.00. 3) Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wojcieszowie, 59-550 Wojcieszów, ul. Żeromskiego 8, pok. Sekretariat Uczniowski. 4) Szczegółowe warunki realizacji dostawy reguluje umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Agata Firlej. 6) Wymagany okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte częścią III zamówienia: min. 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dostarczone pomoce dydaktyczne i edukacyjne były fabrycznie nowe oraz zostały dostarczone i wniesione w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin dostawy

40,00

 


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

4

Nazwa:

Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Zakres dostawy objęty częścią V zamówienia obejmuje załącznik nr 13 do SIWZ. 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa została zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia zawarcia umowy. 2) Dostawa może być zrealizowana w dniach roboczych, w godzinach od 7.00 do 15.00. 3) Miejsce dostawy: Zespół Szkół w Wojcieszowie, 59-550 Wojcieszów, ul. Żeromskiego 8, pok. Sekretariat Uczniowski. 4) Szczegółowe warunki realizacji dostawy reguluje umowa stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Osobą odpowiedzialną za odbiór przedmiotu zamówienia jest Dyrektor Zespołu Szkół Agata Firlej. 6) Wymagany okres gwarancji na dostarczone artykuły objęte częścią V zamówienia: min. 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz został dostarczony i wniesiony w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

termin dostawy

40,00

 


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr:

5

Nazwa:

Wykonanie remontu pomieszczeń klasowych w Zespole Szkół w Wojcieszowie na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie.

 

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie remontu pomieszczeń klasowych w Zespole Szkół w Wojcieszowie na potrzeby utworzenia nowoczesnych pracowni: przyrodniczo-geograficznej, fizyczno-technicznej, pracowni języka angielskiego i niemieckiego oraz adaptacja sali rehabilitacyjnej dla uczniów niepełnosprawnych w Zespole Szkół w Wojcieszowie. Szczegółowy zakres prac remontowych zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane prace remontowe wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców, łącznie z udzieleniem gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4, 45400000-1, 45400000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:

 

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

40,00

 


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 


Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. programów unijnych
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mateusz Bomok
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 czerwca 2017 15:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Mateusz Bomok
Ilość wyświetleń: 521
10 lipca 2017 14:10 Mateusz Bomok - Dodanie załącznika [skmbt_28317071020040.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lipca 2017 14:51 Mateusz Bomok - Dodanie załącznika [informacja_z_sesji_otwarcia_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 czerwca 2017 15:03 Mateusz Bomok - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_13_do_siwz_przedmiar_robot.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany
Witaj na nowej stronie BIP Urzędu Miasta Wojcieszów!!!::Witaj na nowej stronie BIP Urzędu Miasta Wojcieszów!!!::Witaj na nowej stronie BIP Urzędu Miasta Wojcieszów!!!::Witaj na nowej stronie BIP Urzędu Miasta Wojcieszów!!!::